ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آیا سال آینده مبلغ وام بازنشستگان افزایش خواهد یافت؟

  • کد خبر: ۲۱۵۳۱۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
  • ۱۵
آیا سال آینده مبلغ وام بازنشستگان افزایش خواهد یافت؟
رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، گفت: پیش‌بینی می‌شود وام بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲۰ میلیون به ۳۰ میلیون افزایش پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز علی دهقان‌کیا در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ توضیح داد.

وی در ارتباط با وام بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان وام بازنشستگان از ۱۲ میلیون تومان ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: وام اشاره شده با کارمزد ۴ درصد و بدون سود به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

دهقان‌کیا در ارتباط با نحوه ثبت‌نام و دریافت وام بازنشستگان گفت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت کانون‌های بازنشستگی در هر استان، اقدام به ثبت‌نام و در ادامه نسبت به دریافت وام اشاره شده اقدام کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: این موضوع در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده و به احتمال زیاد وام بازنشستگان در سال آینده افزایش پیدا می‌کند.

وی درباره میزان افرایش وام گفت: پیش‌بینی می‌شود وام بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲۰ میلیون به ۳۰ میلیون افزایش پیدا کند.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
مردک چرا وعده سر خرمن می دهی ترا چه به این حرفهای واهی !!وام ثبت نام شده در انتظارمانده را بدهید اضافه آن پیش کشتان
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
بیش از 45 سال از انقلاب گذشته است ولی اما متأسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 الی 35 سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
1
بنده تاکنون دو بار وام ثبت نام کردم ولی هنوز پرداخت نکردن کسی هم جوابگو نیست.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومان بدون ضامن توسط بانک ها بنده از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی متاسفانه دیوان عدالت اداری شکایت بنده را به بهانه های مختلف رد کرده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
پرداخت 11 وام قرض‌الحسنه به کارمندان یک بانک ثابت کرد که 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی در کشور بوده است

و این در حالی است که بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها گلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بیش از هزار بار اعتراض کردم ولی متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.

و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟

كاربر محترم نظر شما دريافت شد و تا ساعتی دیگر قابل مشاهده خواهد بود.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند

با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
وعده وام ۱۰۰ میلیون تومانی مردم را سرگردان کرده است

برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که به گفته متصدی بانک ابتدا باید ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه در بانک سپرده‌گذاری ‌کنم تا در صورت تایید، بعد از این مدت بتوانم وام بگیرم و یا اگر ۵۰ میلیون تومان سپرده بگذارم، می‌توانم وام ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنم! سوال اینجاست که اگر یک فرد بازنشسته این مبلغ پول را داشته باشد، دیگر چه نیازی به دریافت وام دارد؟ چرا بانک مرکزی ابلاغیه این وام‌ها را همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند، به بانک‌ها نمی‌فرستد تا بازنشستگان و شاغلان از این سردرگمی نجات یابند؟

بازنشسته تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 توسط دولت و هم بانک مرکزی به همه بانک‌ها ابلاغ شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران و غیره انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
بنده در بهمن ماه سال 1400 در مورد وام 100 میلیون تومان بدون ضامن علیه بانک از بانک مرکزی و هم دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی متأسفانه پاسخ و جواب ندادن چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
میزان وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا می‌کند به درد نمی خورد و هم مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی حل نمی کند.
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
۱۰:۰۶۱۸ بهمن ۱۴۰۲

وام ازدواج ۳۵ میلیونی برای فرزندان بازنشستگان + جزییات

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (شنبه سوم تیر) از طریق درگاه خدمات الکترونیک خبر داد.

سوال اینجاست که پس چرا وام ازدواج ۳۵ میلیونی برای فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.

سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو این کشور نیستند

نظر شما با موفقیت ارسال شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟ و متاسفانه در این مدت 26 ماه و 15 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
و این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی متأسفانه هنوز هم وام 2، 5، 7، 10، 15، و 20 میلیون تومان را به برخی بازنشستگان نداده اند چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
دو سال پیش وام ثبت نام کردم ۱۲ میلیون الان هم هنوز ندادن
رشید مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
0
0
بنده به بانک مراجعه نمودم برای پرسش چگونگی دریافت وام مستمری چون بانک رفاه بود رفتم ولی دریغ از روی خوش رئیس بانک چه رسد به کارمندانش لطفا معنای بانک رفاه کارگران را توضیع بدهیدما هم بفهمیم کجا میریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->